Festivitat de Santa Magdalena
18 juliol | 20:00 - 23:30
20:00 h. a l’eglésia de Sant Llorenç, Plaça de la Pagesia. Celebració festivitat de Santa Magdalena. . Solemne ofici religiós a càrrec del nostre consiliari Mn. Xavier Reñé. La cerimònia serà acompanyada pels cants litúrgics i els goigs a llaor a Santa Magdalena interpretats per la coral L’Àncora. Directora Sra. Sílvia Virgili.
Tot seguit benedicció de bossetes d’avellanes que seran repartides al final de la celebració a tots els assistents (fem bona la dita: “Per Santa Magdalena, l’avellana és plena”).
A les 21:00 hores: Sopar de germanor a la plaça de la Pagesia