Acte de cloenda de la celebració del 7è centenari

Ahir dia 30 de novembre va tenir lloc l’acte de cloenda de les celebracions del 7è centenari  de l’existència documentada del Gremi de Pagesos de Sant Llorenç i Sant Isidre. L’església gòtica de Sant Llorenç va  ser l’escenari de l’esdeveniment, on van ser convidats els representants de la societat civil i institucional de Tarragona, que varen omplir a vessar el temple. L’acte, que va ser presidit per l’Il·lm. Sr. Rubén Viñuales, alcalde de la ciutat, va comptar amb la presencia dels exalcaldes Srs., Joan Miquel Nadal, Josep Félix Ballesteros i Pau Ricomà. El president del Gremi de Pagesos, Raül Font-Quer, va iniciar l’acte dirigint unes paraules de benvinguda a tots els assistents, i el  va complementar amb un breu recorregut històric de la entitat. Seguidament, el Sr. Carles Samper, secretari de la Associació, va  lliurar la Medalla del Gremi a l’alcalde Rubén Viñuales, que amb paraules d’agraïment va cloure l’acte. Tot seguit, es va servir un aperitiu a la seu del COAC.   Llegir la notícia al Diari de Tarragona de 1-12-2023 Llegir la notícia a TAC12 de 1-12-2023