El Gremi de Pagesos, presenta l’opuscle-programa 2019

Ahir dia 21 a l’església de Sant Llorenç, el Gremi de Pagesos de Sant Llorenç i Sant Isidre va fer la presentació del seu opuscle-programa de Setmana Santa 2019. Com ja es tradició en els darrers anys, el format de l’acte va constituir una innovadora manera de presentar aquest esdeveniment.

Davant d’una audiència que omplia el temple gòtic, l’acte es va iniciar amb una oració dirigida per Mn. Francesc Gallart. Tot seguit, el president de l’entitat Raül Font-Quer va fer una breu exposició del contingut del programa i va agrair a totes les persones i entitats que el van fer possible.

Seguidament, es van lliurar les medalles als banderers de la processó de divendres sant i els reconeixements a antics portants dels Misteris.

A continuació, va començar l’escenificació de tres fragments de les populars “ Escenes de passió, mort i resurrecció d’Albinyana”,obra més coneguda com “Pàgines de Passió” sota la direcció artística de Mercè Sardà i direcció musical de Jordi Joan Pascual. Un nombrós grup de veïns del poble van interpretar aquesta obra escrita per Mn. Jordi Figueras, Vicari episcopal i Rector de la Parròquia de Sant Joan i antic Rector d’Albinyana. Amb efusius  aplaudiments, els nombrosos espectadors assistents van mostrar la satisfacció per l’acte que van presenciar.

En acabar es va oferir un aperitiu.