La 26a edició dels Guardons “El Rec Major i “Medalla de Sant Llorenç”

El proper dijous 29 de novembre, a les 8 del vespre, al Saló de Plens del Palau de la Diputació de Tarragona, passeig de Sant Antoni 100, tindrà lloc el lliurament dels premis “El Rec Major” i “Medalla de Sant Llorenç” que, com ja és tradició, cada any atorga el Gremi de Pagesos de Sant Llorenç i Sant Isidre.

Els guardons, que ja arriben a la seva 26ª edició, reconeixeran la tasca de diferents personalitats de la ciutat de Tarragona i rodalies. Aquest any, “El Rec Major” serà atorgat al  Sr. Antoni Pont Amenós de l’empresa Borges, al Sr. Jordi Ciuraneta Riu de l’empresa Priordei, al Sr. Francisco José Vargas García, i a la Bodega Vins Mas Sersal de Falset. En canvi, la Medalla de Sant Llorenç serà concedida a la Sra. Teresa Valls Miró i a la Fundació privada Mútua Catalana, per la seva col·laboració i suport inestimable envers l’entitat.

L’acte es clourà amb la interpretació de dues peces musicals a càrrec de la Coral Gregal i d’una degustació de vins de la Bodega Mas Sersal, oli de Priordei i fruits secs de l’empresa Borges.

La cerimònia d’entrega està oberta a la tota la ciutadania que ens vulgui acompanyar.

Vegeu invitació aquí.