Presentació de la 21a Festa de l’Oli Nou DOP Siurana

Avui dia 22 de novembre, al Mercat Central, ha estat presentada la 21a edició de la Fira de l’Oli Nou de Tarragona que es celebrarà  entre el divendres 26 i dissabte 27 de novembre a la Plaça Corsini de Tarragona. La fira està coorganitzada per l’Ajuntament de Tarragona i UNIO Origen i rep el suport de diferents entitats com Mercats de Tarragona i el Gremi de Pagesos de Sant Llorenç i Sant Isidre. L’acte ha estat presentat pel president de l’empresa de Mercats i conseller de Comerç de l’Ajuntament de Tarragona, Dídac Nadal, i ha comptat amb la presència del president del Gremi de Pagesos, Raül Font-Quer. La fira d’enguany  comptarà amb 19 entitats participants, amb representants de 5 comarques de Tarragona que són territori DOP Siurana.  Començarà el divendres 26 de novembre a les 12h fins les 21h. Seguirà dissabte 27 de novembre durant tot el dia, entre les 9h i les 14h i les 17h i les 21h, i estan previstes un seguit d’activitats, que es poden consultar al programa que s’adjunta. La recaptació del vermut del dissabte anirà destinada íntegrament al Banc dels Aliments. Veure el programa de la Fira