Presentació de l’opuscle de la Confraria del Sant Crist de la Puríssima Sang de Constantí

Ahir diumenge, Raül Font-Quer Plana, president del Gremi de Pagesos de Sant Llorenç i Sant Isidre, va presentar l’opuscle de la Confraria del Sant Crist de la Puríssima Sang de Constantí. Aquesta és la primera vegada que aquesta entitat, que té una antiguitat de 323 anys, edita aquesta obra. L’acte s’ha realitzat a l’aire lliure, respectant les mesures de seguretat vigents, a la plaça de l’església i ha comptat amb molta participació d’assistents. Val a dir que, entre les dues entitats existeix una molt bona relació, ja que són els armats d’aquesta Confraria de Constantí, els que acompanyen els misteris del Gremi a la processó del Divendres de Dolors a Tarragona. El president del Gremi de Pagesos ha estat acompanyat pel vicepresident de l’entitat Pere Joan Salas, a més del secretari Carles Samper, el tresorer Lluís Álvarez i el vocal de la junta Josep Reig.   Llegir notícia de l’Ajuntament de Constantí Llegir notícia TAC12 22-03-21