Setmana Santa 2023

El Gremi de Pagesos de Sant Llorenç i Sant Isidre ha celebrat amb devoció els actes centrals de la Setmana Santa d’enguany. Així, el dia 6 a l’església de Sant Llorenç i oficiat per Mn. Xavier Reñé, va  tenir lloc l’ofici propi del Dijous Sant, amb posterior adoració al Monument. El Divendres Sant es va celebrar la litúrgia corresponent a aquest dia, on  va tenir lloc la tradicional benedicció de la farigola, que posteriorment va ser lliurada als assistents a l’acte. A la tarda, els misteris del Sant Sepulcre i La Mare de Déu de la Pietat, acompanyants pels socis i simpatitzants de l’entitat, van participar a la Processó del Sant Enterrament, que va recórrer els carrers de Tarragona. Cal assenyalar, que a la tarda del Divendres Sant, l’església de Sant Llorenç es va engalanar amb el mantell d’espelmes, que il·luminaven el Sant Crist exposat a l’altar, que va ser visitat per nombroses persones.