Signatura del conveni de col·laboració entre la Fundació Privada Mútua Catalana i el Gremi de Pagesos

Amb l’objectiu social de donar suport als treballs de conservació i promoció de l’obra artística del arquitecte tarragoní Josep Maria Jujol, la qual forma part del patrimoni del Gremi de Pagesos de Sant Llorenç i Sant Isidre, la Fundació Privada Mútua Catalana (FPMC) i el nostre Gremi han celebrat un conveni de col·laboració.

La signatura ha tingut lloc a la seu de la FPMC. Per part de la Fundació, han rubricat el conveni el seu President, el Sr. Joan Josep Marca Torrents i el representant de la Comissió de Cultura, el Sr. Ramón Marrugat Cuyàs; per la banda del Gremi de Pagesos, ho ha fet el seu President, el Sr. Raül Font-Quer Plana.

Aquest conveni va amb consonància amb la voluntat de la FPMC de donar suport a la cultura mitjançant la concessió d’ajuts per activitats programades pel present any.