Visita del M. Hble. Sr. Joaquim Torra i Pla expresident de la Generalitat de Catalunya

El passat dia 21 de juliol va tenir lloc la recreació del lliurament de la placa de Sant Jordi al Gremi de Pagesos de Sant Llorenç i Sant Isidre. L’acte  va tenir per escenari l’església de Sant Llorenç i va comptar amb la presència del M. Hble. Sr. Joaquim Torra i Pla, expresident de la Generalitat de Catalunya. Val a dir,que el aleshores president es va comprometre a l’assistència a aquest acte quan la situació sanitària ho permetés, com així ha estat. Cal recordar, que aquesta distinció es va lliurar el 10 de març de 2020  al Saló de Sant Jordi de la Generalitat de Catalunya amb un format d’acte adaptat a la normativa sanitària vigent, i va ser concedit a la nostra entitat “per preservar l’herència d’un passat esplendorós , que es remunta a set cents anys enrere”. El Sr. Torra va ser rebut per la junta directiva del Gremi a la seva seu social, on se li van mostrar les instal·lacions i va signar en el llibre d’honor de l’entitat, a més de ser obsequiat amb uns llibres i la medalla del Gremi. Prèviament ,el Sr. Torra va ser rebut a la Catedral Primada de Tarragona pel Degà del Capítol Catedral, el Canonge Mn. Antoni Pérez de Mendiguren, on va visitar la tomba de l’Emm. i Rvdm.  Cardenal Vidal i Barraquer.   Foto de a visita a la Catedral Foto de la visita a la tomba de l’Emm. i Rvdm.  Cardenal Vidal i Barraquer. Foto Sr. Torra signant el llibre d’honor del Gremi Foto Sr. Torra amb membres de  la  junta directiva de la secció de senyores de la Verge de la Pietat. Foto Sr. Torra amb membres  la junta directiva del Gremi de Pagesos de Sant Llorenç i Sant Isidre