XIXa edició de la Fira de l’oli nou DOP Siurana a Tarragona

La XIXa edició de la Fira de l’Oli Nou de Tarragona ha tingut lloc a Tarragona entre el divendres 29 de novembre i el diumenge 1 de desembre.

El certamen s’ha celebrat a la Plaça Corsini de la ciutat, amb la participació d’una vintena d’entitats productores d’oli d’oliva verge extra. Organitzada per l’Ajuntament de Tarragona ha rebut el suport de diferents societats i entitats com ESPIMSA, el Gremi de Pagesos de Sant Llorenç i Sant Isidre, el mercat municipal, els restaurants de la ciutat, l’associació ARPA, l’AEHT – Associació d’Empresaris d’Hostaleria de la Província de Tarragona-, Tarragona Turisme i Tarragona Swing.

El Gremi de Pagesos de Sant Llorenç i Sant Isidre, ha participat d‘aquesta festa gastronòmica, cultural i popular, col·laborant  en les tasques d’elaboració i servei al públic de l’aperitiu, que es va celebrar el passat  dissabte dia 30.

Llegir entrevista del President del Gremi a Diari “La República Checa”

Llegir artícle:
Converses #socsiurana: Raül Font-Quer Plana, president del Gremi de Pagesos de Sant Llorenç i Sant Isidre