XXVIII Edició dels guardons “Rec Major” i “Medalla de Sant Llorenç

En el noble marc de la sala de plens de l’Ajuntament de Tarragona, ahir dijous 24 de febrer, va tenir lloc l’acte de lliurament de la XXVIII edició dels guardons “El Rec Major” i “Medalla de Sant Llorenç”, que el nostre Gremi concedeix.  L’acte va estar presidit per l’Il·lustríssim Senyor Pau Ricomà , alcalde de Tarragona, l’Honorable Senyora Teresa Jordà, consellera d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural i pel Senyor Raül Font-Quer Plana, president del Gremi de Pagesos de Sant Llorenç i Sant Isidre. Aquests premis, que ja arriben a la 28ena edició, corresponen a la que no es va poder realitzar el passat any per motius de seguretat sanitària. Els atorga el Gremi de Pagesos de Sant Llorenç i Sant Isidre amb la voluntat de rendir homenatge a persones i entitats, que són rellevants en el sector agrari i a aquelles, que han tingut una especial col·laboració amb el Gremi. Tal com s’havia anunciat, els guardonats van ser: GUARDÓ EXCEL·LÈNCIA AGRÀRIA “REC MAJOR” a Sr. Joaquim Brufau de Barberà. Exdirector de l’Escola Agrària Mas Bové Sr. Raimon Domènech Suñer. Importador i exportador de cereals. Sr. Josep Maria Marsal Cavallé. Pinsos i Associació d’Avicultors. Sr. Jordi Salas Salvadó. Professor de Medicina de la URV. “MEDALLA SANT LLORENÇ” Sr. Lluís Mangrané Tió. Cap d’Unitat de l’Associació de Voluntaris de Protecció Civil de Tarragona Mn. Xavier Reñé Balcells. Consiliari del Gremi de Pagesos de Sant Llorenç i Sant Isidre. Sra. Matilde Pallarès Gea Tot seguit, la Coral Gregal va interpretar dues peces del seu repertori. Finalitzat l’acte, es va obsequiar a tots els assistents que omplien el saló, amb una ampolleta d’oli de la DOP Ciurana.