Lliurament dels guardons del Gremi de Pagesos de Sant Llorenç i Sant Isidre

La 25ena edició dels guardons del nostre Gremi, celebrat el passat dimarts 21, va tenir aquest any com a marc el magnífic Saló de Plens del Palau de la Diputació. Aquest indret  va donar lluïment i solemnitat a l’acte, en el qual van assistir nombroses persones. El lliurament dels premis  va estar presidit pel  Excm. Sr. Josep Poblet, president de la Diputació Provincial de Tarragona, el director Territorial d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació de la Generalitat de Catalunya al Camp de Tarragona, Àngel Xifré; el conseller d’Educació, Ocupació i Desenvolupament Econòmic de l’Ajuntament de Tarragona, Francesc Roca, a més del president del Gremi de Pagesos Sr. Raúl Font-Quer i el Secretari de l’entitat Sr. Carles Samper. Tal com s’havia anunciat, els guardonats van ser: “REC MAJOR”
  • Cooperativa Vinícola de Sarral SCCL
  • Il·lustre Col·legi Oficial de Veterinaris de Tarragona
  • Lidervet (Pere Peñalver)
“MEDALLA SANT LLORENÇ”
  • Josep Poblet Tous
  • Armats de la Puríssima Sang de Constantí
  • Joan Sala Jordà
En finalitzar els lliuraments, el Sr. Joan Prous, president del Col·legi Oficial de  Veterinaris de Tarragona, en nom de tots els guardonats i seu propi, adreçà unes paraules d’agraïment pels guardons atorgats. Tot seguit ,la Coral Gregal va interpretar dues peces del seu repertori. L’acte va finalitzar al pati del Palau amb la degustació dels vins i cava de la Cooperativa de Sarral SCCL, tast de l’oli nou de la DOP Siurana i piscolabis ofert pel Gremi de Pagesos.