Visita de la Consellera d’Agricultura Ramaderia, Pesca i Alimentació de la Generalitat de Catalunya

La Consellera d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació de la Generalitat de Catalunya, Meritxell Serret i Aleu, va realitzar una visita protocol·lària al nostre Gremi la tarda del 28 d’abril. Va ser rebuda pel president Raül Font-Quer i membres de la Junta. Al llarg de la visita, la Hble. Sra. Va tenir l’ocasió d’escoltar unes pinzellades de la llarga història del Gremi, a més de visualitzar el magnífic patrimoni arquitectònic i artístic del qual som dipositaris. Tot seguit, la Consellera va signar el llibre d’Honor de l’entitat i adreçà unes breus paraules als assistents, on va manifestar la seva satisfacció de ser rebuda per una entitat amb tants anys d’història i compromesa amb la vida social de la ciutat, molt especialment en el món de la pagesia, la qual fou nombrosa anys enrere. També va mostrar la seva disposició a atendre les demandes que en pugui tenir competència. Finalment, se li va lliurar la medalla de l’entitat, dissenyada per l’arquitecte modernista i membre del Gremi, Josep Maria Jujol.

Tags: